donderdag 6 mei 2010

Pimp je tas

Afgelopen dinsdag hadden we ons bedrijfsuitje. We zijn een behoorlijk creatief clubje en bijna al onze uitjes hebben een creatief karakter. We hebben een super leuke workshop gevolgd...een tas pimpen!! Was zo leuk!! Dit is het resultaat.


We kwamen aan en op tafel lagen kleurige lintjes, stofjes, knopen, kraaltjes en bloemen!!! We konden kiezen tussen een kaki, een zwarte of en bruine tas die je naar eigen smaak kon pimpen. Het was het walhalla. Het was net scrappen maar dan met stof. Zo heerlijk. En het was gaaf om achteraf te zien hoe verschillend ieders tas is geworden.


Ik liet me inspireren door de zwart- witte Chanel mode. De bloemen heb ik geknipt uit vilt en de witte bloem is geborduurd met een feston steek. Stoffen roosjes erop en voorzien van kleine pareltjes. De sleutelhanger maakt het helemaal af. Lintjes en geregen kralen. De workshop werd overigens verzorgd door Pink Pepper, een cadeau winkel die allerlei bedrijfsuitjes organiseert. Voor alle duidelijkheid, het heeft niks met mij te maken. We hebben daar al eerder workshops gevolgd en ik vond het een geweldige naam, vandaar!
Oh ja, daarna hebben we een workshop Tapas maken gevolgd (en daarna opeten...hihi). Eveneens gegeven door Pink Pepper maar dan in een fantastisch cafe in het centrum. We waren tonnetje rond daarna.

7 opmerkingen:

Angelique zei

Wouw die ziet er heel erg leuk uit. Dat zal een gezellig bedrijfsuitje geweest zijn.

Grtjes Angelique

Unknown zei

Hoi Nathalie,

Wat een ontzettende mooie tas heb je gepimpt! Ik ben van Pink Pepper en kwam al googlelend op deze pagina. Zou ik je foto's op onze site mogen plaatsen?

groetjes Claudia
Pink Pepper

claudia@pinkpepper.nl

Sapipzi zei

Wat een prachtige tas is het geworden Nathaly!!! Leuk dat je je scrappers ervaring hierin kwijt kon haha.
Zo te lezen hebben jullie het erg naar je zin gehad.

groetjes Margo

tanja'skaartenblog zei

hoi nathaly
wat een geweldige tas heb je gemaakt zeg lijkt mijn ook leuk om zo´n bedrijfsuitje te hebben zeg
groetjes tanja

Anja zei

Via via kwam ik op je site.
Je maakt echt geweldige mooie dingen.Ben gelijk je volger geworden.
GR Anja;o)

Hilda zei

Hallo Nathaly,
Wauw wat maak jij gave creaties zeg, super!!!!!
Oooooooooooooooooo en die tas, auw die is gaaf. Wat een leuk idee, echtnet wat voor mij. Ben helemaal verliefd.

Je vroeg laatst op mijn blog welke stans ik gebruikt heb voor de blaadjes. Het is een stans van de Quikutz en heet leaves met nummer RS-0149

Groetjes Hilda

Anoniem zei

Het is onzettend mooi ;) waar heeft u de tas gekocht? Dat is mooi tas :)
Groetjes,
Burcu