maandag 17 mei 2010

Workshop Distress inkt

Ik heb jullie al eerder verteld dat ik absoluut geen ster ben in het inkleuren van stempels, waardoor ik er ook nooit kaarten mee maak. Ik vind het echter superleuk bij anderen en sta er open voor om het beter te leren. Samen met een aantal meiden  van Pipoos Den Haag en Rijswijk hebben we gisteren een prive workshop gehad van Monique Lokhorst. Zij zit in het designteam van Magnolia en maakt zulke mooie kaarten!!! Ik heb twee stempels ingekleurd en binnenkort laat ik jullie zien wat ik ermee gemaakt heb.   




5 opmerkingen:

Angelique zei

Dat ziet er super uit zeg!!

Colinda zei

Het was ook super gezellig!!!

Silvia zei

Het ziet er inderdaag gezellig uit. Wij, de dames van Pipoos Arnhem, hebben laatst de workshop van Angelique gevolgd. Tja, en natuurlijk hebben we er weer een verslaving bij.

gr. Silvia

Durvina zei

Ik word er een beetje jaloers van, jeetje van Monique!

Bettie zei

Leuke workshop was het afgelopen zondag.
Weer een andere toepassing voor de distress ink. En de liefde in de groenteflapjes smaakt naar meer......
Gr.Bettie.