maandag 12 juli 2010

Zomerstop

Het is weer een heeeeele tijd geleden dat ik op het blog actief was. Ik nam me steeds voor om wat te scrappen maar...ik had er gewoon geen zin in! Een tijd lang heb ik lekker andere blogs bekeken maar ook dat hield op een gegeven moment op. Toen daalde de zomer in...lekker naar het strand, terrasjes, het voetballen. Ik heb wel ontzettend veel gescrap-shopped...hahaha.
Maar ik las even een zomer stop in. Morgen onderga ik een medische ingreep waardoor ik even uit de running ben en daarna ben ik voor m'n werk in het buitenland. Ik ga in augustus trainingen geven in Ghana in samenwerking met een organisatie voor ontwikkelingssamenwerking. Dus jullie gaan even niet van me horen maar ik heb dan genoeg foto's om te scrappen in het najaar. Ik wens jullie nog een fijne zomer toe!

10 opmerkingen:

Silvia zei

Nathaly, succes morgen. Ik wens je een hele fijne tijd in Ghana toe.

gr. Silvia

Sapipzi zei

Ik wens je een hele fijne tijd in Ghana en we zien je prachtige creaties wel weer verschijnen!
Fijne zomer,

Liefs, Margo

Natasja zei

Ik heb je geen succes kunnen wensen, maar ik hoop dat alles goed is gegaan !
Veel succes met de trainingen geven in Ghana. We hopen snel weer wat van je te horen...

Groetjes, Natasja.

aukjev zei

Sterkte met je medische ingreep, rustig aan doen dus. Veel succes in Ghana , dat lijkt me een pittige uitdaging!! Geniet van de zomer en we zien je in het najaar weer terug, groetjes Aukje

Judith zei

Lieve Nathaly,
Sterkte morgen met de ingreep, hopelijk mag alles goed gaan! Voor je werk in Ghana wens ik je veel succes, fijne contacten, kracht bij alles wat je doet, mooie belevenissen en dat je vol prachtige indrukken gezond en wel weer thuis mag komen.
Nog bedankt voor je lieve bericht op mijn blog! Een fijne zomer en tot 'blogs' (-:
groetjes, Judith

Charlotte zei

Heel veel succes in Ghana!

Groetjes,
Charlotte

Unknown zei

Hey Naat!

Wat lees ik? Ga je naar Ghana!??
Wanneer ben je weer terug? Want wij moeten naar Amsterdam!!! :D

Ik ben benieuwd hoe het met je is.
Hoop dat het goed met je gaat, heb veel aan je gedacht!

Liefs Roxy

Helga zei

Hai Nathaly,

Wat maak je ontzettend mooie dingen, zeg. Ik vind vooral je kleurencombinatie's ontzettend mooi.


Gr.Helga

Scrap Hills zei

Hoi Nathaly,

ik hoop dat alles goed is verlopen? En wens je veel plezier en sterkte met de tijd in Ghana.
Hoop je gauw weer op het blog te zien :o) of op een beurs ;O)

groetjes hil

Judith zei

Hallo Nathaly,
Even een berichtje om te laten weten, dat je nog niet vergeten bent!!
Alles goed met jou?
groetjes van Judith