zondag 16 januari 2011

Christmas birthday party

Op 2e kerstdag was ik jarig en dat heb ik voor de verandering groots gevierd. Meestal vier ik mijn verjaardag niet. Ik vind het altijd zo'n gedoe in een toch al drukke periode. Met een zware baan wil ik tijdens die dagen eigenlijk alleen maar rustig aan doen. Maar deze verjaardag was een rond getal en iedereen vroeg me al of ik het ging vieren. En ik vond het ook best leuk voor een keer. Ik besloot om een High Tea te organiseren voor m'n vrienden en familie. De uitnodigingen heb ik ook zelf gemaakt. Het waren tegelijkertijd ook mijn kerstkaarten. Ik werd geinspireerd door een label uit het laatste boek van Marjolein Zweed.





Iedereen kreeg na afloop een bedankje mee. Zowel de bedankjes als de uitnodigingen zijn gemaakt met het zelfde papier. De doillie's (gebakrandjes) maken het superschattig en romantisch.  Ik was zo blij met het resultaat.





En zo lagen ze allemaal bij elkaar op m'n High Tea tafel.


En hier een glimp van de vele cupcakejes die ik gebakken heb.


Ok, deze is niet helemaal gelukt maar lekker was ie wel..haha


En hier en glimp van de High Tea tafel.


Gebruikte materialen:
o.a. Cardstock, papier Christmas Fancy van Dovercraft, Fiskars randpons, Geo punch Glory, Perlen-pen Opal, Cuttlebug stans Ice Crystal en kleine doillies (gebakrandjes).

13 opmerkingen:

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

wouw die zijn leuk zeg!!.
en wat een mooie foto's .
het ziet er geweldig uit allemaal.
een hele fijne zondag Margarita

Sapipzi zei

Wow, wat ziet dat er geweldig uit allemaal!!!
Hele mooie uitnodingen en bedankjes. Het moet wel een geslaagd feest zijn geweest met al dat lekkers!

Liefs, Margo

sylvia zei

mmmmh dat moet een geweldige verjaardag zijn geweest want het ziet er allemaal super goed uit
als nog van harte gefeliciteerd
groetjes sylvia

Desiree zei

gossie wat jammer dat ik je niet echt ken, want jij weet wel hoe je een feestje moet organiseren! Wat ziet het er allemaal mooi uit zeg. Ben wel benieuwd wat er in de bedankjes zat!

Natasja zei

Ooooh, dat ziet er super "gelikt" uit !!
Enne.., ben ook wel nieuwsgierig wat er in de bedankjes zat..

Nog van harte...

Groetjes, Natasja.

Marjan zei

Dit ziet er allemaal geweldig uit! Je hebt er echt werk van gemaakt, heel gaaf!

Trouwens bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Ik heb even verder gekeken bij jou, ik zie veel moois! Kom zeker nog terug.

Fijne dag! Marjan

Patricia zei

Wauw wat ziet dat er mooi en lekker uit zeg.
Daar heb je vast heel veel werk mee gehad, maar ooh wat is het mooi. En erg leuk om te doen. Die uitnodigingen op die manier en dan ook nog zo'n leuk bedankje. GAAF!!
Groetjes Patricia

Splashes of Pink and Mint zei

Hi Nathaly! Leuk om je weer eens te "spreken'! Owwww... meid, wat ziet dit er waanzinnig gaaf uit! Echt helemaal af, de uitnodigingen, de bedankjes en dan natuurlijk ook nog de overheerlijk cupcakes...yummie!
Groetjes Elly

jacqueline zei

Dank je wel voor je berichtje op mijn blog, dat bracht me bij jouw blog.
Wat een fantastische uitnodigen heb je gemaakt en wat ziet de high tea tafel er mooi uit zeg.....
Vind de bedankt zakjes ook hartstikke tof.

Groetjes Jacqueline

Ingrid Danvers zei

Oh.....dat ziet er allemaal lekker uit. Wat heb je er een werk van gemaakt en dan ook al die leuke bedankjes. En dat nog wel in de drukke decembermaand. Ik weet hoe het is....mijn beide dochters zijn ook jarig in die toch al drukke feestmaand. Ik begin niet aan dit soort dingen, dus vind het geweldig dat jij het wel doet. Het ziet er allemaal goed uit.

Marjoleine zei

Wat leuk dat je je door een label uit mijn boek hebt laten inspireren!
Het is vast een fijne verjaardag geweest.
Erg smaakvol gedaan!
Ik krijg meteen zin in de verjaardag van mij en mijn tweelingzus.

Groetjes, Marjolein

Doortjevb zei

Dag Nathaly,

Mag ik je vragen hoe je die zakjes gemaakt hebt? Ze zien er zooooooo mooi uit!!!!!

Groeten,
Doortje

Unknown zei

Hai... Die zakjes zien er geweldig uit.....
Hoe heb je ze gemaakt? Of kan ik een bestelling plaatsen ����