zondag 21 oktober 2012

Uit de oude naaidoos

Ik heb veel leuke reacties gekregen op mijn vorig bericht. Onwijs bedankt hiervoor. Ik vond het zelf ook een mooie kaart en ben dus blij dat jullie het ook waardeerden. Vandaag iets heel anders dan een kaart. Een tijd geleden heb ik voor Pipoos een naaidoos gemaakt naar een voorbeeld uit de Booordevol. Inmiddels heb ik het aangepast met wat materialen die zij niet in de winkel verkopen en die ik daardoor niet kon gebruiken. Dit is het resultaat.



Ik heb het prachtige Pale Pastels papier van Eline's Winter Huis gebruikt. Met de naaigerei motieven past het papier perfect bij de naaidoos.


Chic zijn die pootjes he?! Ze komen bij DoeaDing vandaan.



Een close-up van wat inmiddels mijn befaamde bloementoefjes zijn geworden. Tja,..ze horen gewoon bij zo'n romantisch geheel.


En dit is de binnenkant van de naaidoos.



Ik ben me te buiten gegaan aan allerlei kleine zakjes, boekjes en labels.


Een voorbeeld van wat kleine zakjes.




Deze labels vind ik helemaal geweldig. Ik heb ze gemaakt naar een voorbeeld op Tineke's blog. Ik wist gelijk toen ik het zag dat ik ze wilde maken. De randen stempel heb ik niet dus heb ik het gewoon getekend. Verder heb ik gebruik gemaakt van diverse stempels, die ik heb uitgeknipt en met foam tape weer opgeplakt voor meer relief. Ik ben heel tevreden over het resultaat.



Gebruikte materialen:
o.a. Pale Pastels papier van Eline's Winter Huis, cardstock, Tim Holtz Alternations stans Sewing Room en pootjes, Maya Road liniaal stempel, Marianne Design Creatables schaar, takken lang en kort, Magnolia Doohickeys stans bladeren en bloemen, Crealies randpons, MFT Die-namics rozenstans, Eline's clearstamps, Joy craft slinger stans, Cheery Lynn French Pastry stans, Kaisercraft mini clear stamp tekst, Viva gel-pen transparant, Inkadinkado horloge stempel, Crafty Secrets claer art stamps Material Girl, Creative Cafe tekst stempels, klosjes, touw etc.

                                                             

44 opmerkingen:

Nancy zei

Oh my goodness! It's absolutely GORGEOUS, Nathaly!! I think this is my favorite project ever! I love to sew and I think this is just beautiful inside and out! I love all the extra bits as well! Thank you so much for sharing this one!...Nancy :o)

Willy zei

Ohhh...wat een super mooie doos is dit zeg!! En wat leuk die kleine labels en zakjes die je erbij hebt gemaakt!!

Silvia zei

Wow. Wat ziet dat er super uit Nathaly.

gr. Silvia

Els zei

Super mooie naaidoos en de labels zijn prachtig mooi Nathaly. Wat maak je toch altijd prachtige creaties. Fijne zondag en groetjes, Els

femke zei

heey nathaly,

wow dit is wel heel erg gaaf geworden!!! zoveel prachtige details.

groetjes femke

Sinikka zei

Hoi Nathaly, bedankt voor de leuke reactie op mijn blogje. Je schrijft zo leuk dat je inspiratie hebt opgedaan......jemig, JIJ verspreid hier de inspiratie. Wat een ontzettend mooie doos. Ik dacht al bij de eerste foto: ZO, dit ziet er mooi uit. Hele leuke deksel met super mooie dingen erop. De bloemen zijn geweldig en zo leuk met het meetlint. Pipoos loopt een geweldig voorbeeld mis. Maar ik begrijp dat dan de klanten gaan vragen naar al het materiaal. De pootjes die je gebruikt hebt zijn inderdaad heel chic. GAAF!!!!!
Ja en dan de binnenkant. Ik ben eerlijk gezegd sprakeloos. Je bent echt te keer gegaan en het resultaat mag er wezen. Wat een leuke dingen. Super mooie zakjes. Ik zou deze naaidoos eerder een schatkist noemen. Mocht je ooit in je leven dit wegdoen ( wat ik erg zonde zou vinden ) hoor me dan nu schreeuwen......SEND IT TO ME, please!!!!
Ik denk dat heel wat mensen dit na gaan bootsen......en wie weet, ben ik een van hun:-D
Groetjes Sinikka

Patricia zei

OOH Nathaly, dit is een waar kunstwerk!
WOW ik kijk echt mijn ogen uit.
Ik heb laatst ook zo'n soort doos gezien ter inspiratie en opgeslagen.
Die gaat eruit, die van jou is veel en veel mooier. Ik hoop dat ik de jouwe als inspiratie mag gebruiken want ik wil dit ook altijd nog een keer maken. Echt een plaatje!!!
Ik ben jaloers....AARGH!!
Hihi. Heel fijn weekend.
Groetjes Patricia

Marlies zei

Wauw wat een mooie romantische doosje!! Mooi papier en super details. Wat een leuke idee met alle zakjes en de kaartjes zijn ook zo mooi!! De pootjes onder het doosje maken het geheel ook helemaal af! Een geweldige creatie! groetjes, Marlies

Vera zei

Jeempie wat gaaf zeg!!
Heel erg mooi, al die details, het slotje, de dauwdruppeltjes op de blaadjes en al die leuke zakjes en labels, prachtig!!

groetjes

vera

Yolanda zei

Hoi Nathaly, zo is het even stil rond je en dan ineens zo'n pracht project. Ik heb nog een paar van deze "theedozen" onbewerkt staan (ook van Pipoos). Ik pimpte ze een tijdje geleden op als "snoepdoos" voor kinderpartijtjes. Wist zo snel niet wat ik er even mee moest. MAAR NU WEL !! Ha, ha, bedankt voor dit geweldig idee. Zo mooi en ook nog handig. Ik bestel regelmatig bij Doe@ding dus volgende keer eens voor die pootjes kijken. Heb je trouwens de challenge bij Liftchallenge gezien, had deze doos mooi aan mee kunnen doen joh. Groetjes Yolanda

Jacqueline DH zei

Jeetje wat is dit prachtig, mijn mond viel gewoon open toen ik naar beneden scrolde en alle foto's zag.... wat een beauty en wat heb jij er wat moois van gemaakt zeg!!!

gr. jacqueline

Crea Astrid zei

Wowwww, wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Daar hebben aardig wat uurtjes in gezeten. Het eindresultaat mag er in ieder geval zijn.

Groetjes Astrid.

Colinda zei

Hoi Nathaly, vond de "oude" versie al zo mooi maar je gepimpte is geweldig!! Gave labeltjes voor erin en je zou niet zeggen dat je de randjes met de hand hebt gedaan! Een gezellige zondag, Colinda

Anoniem zei

GAAAAAAAFFFFFF !! Oooh ik zit hier met bewondering naar te kijken !! Hier wordt een mens toch heerlijk blij van !! Ontzettend mooi gemaakt !
Groetjes Berdien

Corrie zei

Wauwwww Nathaly
wat een super gave doos, ik vind hem geweldig!!!wat een werk heb je daar aan gehad zeg, het resultaat is echt verbluffend mooi

Liefs Corrie

Francisca zei

Wat een geweldig leuke naaidoos heb je ervan geaakt.Ik kan er naar blijven kijken.
Komt ook op mijn lijstje; " nog te maken".Het is echt een geheel, en zoals iemand eerder al zei " een schatkist".

Groetjes Cis

Jeannette zei

GEWELDIG Nathaly, wat jij daar uit die toverdoos hebt getrokken, wat supermooi. Daar ben je vast wel een hele tijd mee bezig geweest, alles klopt gewoon, van binnen en van buiten, ik moet gewoon nog een paar keer komen kijken om alles goed in me op te nemen, meid je hebt jezelf weer overtroffen! bedankt ook weer voor je lieve reaktie op mijn blog en voor jou, denk goed aan jezelf hoor, alles heeft zijn tijd nodig, wat fijn dat je zo'n gave hobby hebt, lieve groetjes Jeannette

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wauw, wat mooi gemaakt! Helemaal super! Alle mooie details, kaartjes en bloemen, helemaal super!
Groetjes, Yvonne

Unknown zei

This is just stunning! I love all the details of the box, and the inside is just beautiful, all the tags etc are just stunning too!! Such a terrific job well done!!!

arjette zei

Jeetje wat mooi zeg!!!!! Schitterend!!!

gr. arjette.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hoi! Ben ik nog even... Zag net dat we bijna tegelijk hebben zitten typen hihi.. Ik werk er ook nog niet zo lang, pas vanaf 1 september.. Leuk dat je even langs kwam 'hoppen'!
Groetjes, Yvonne

marion zei

Sodeknetters, wat kei en keigaaf, wauw !! LIefs, Marion

Unknown zei

Prachtig, prachtig Nathaly! Adembenemend mooi gewoon, heerlijk, dat schitterende papier en alle geweldige details, dit is een bewaar- en genietdoos! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Linda zei

Wauw, dit is supergaaf zeg! Wat een mooi doosje en wat super al die leuke zakjes, kaartjes enz erin! Heerlijk om naar te kijken Nathaly. Het papier is ook zo mooi en al die stempeltjes, echt top gedaan! Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

Nadine zei

Wat een geweldig project Nathaly! En inderdaad het zakje heeft wel wat weg van die van mij, toevallig!!! Ik vind dat je alles zo ontzettend mooi hebt afgewerkt, ik zie dat je er met veel plezier en zorg aan hebt gewerkt, daar houd ik zelf ook erg van. Prachtig!

Mariëtte zei

Hoi Nathaly, wat leuk dat ik jouw blog heb gevonden! Ik ben je al een paar keer tegen gekomen in Zeist :-)
Wat een pracht creaties maak je zeg. Super de super!

Berlinde zei

Wauw Nathaly, wat een prachtige creatie! Zowel de binnenkant als de buitenkant zijn schitterend, en zo leuk die labeltjes en kleine zakjes. Echt supermooi!!!
Lieve groetjes, Berlinde

Judith zei

Super romantisch en super mooi! Alle reacties, die al gegeven zijn kan ik alleen maar onderstrepen. Gaaf!

Gaat het weer een beetje met je?

Marjan zei

ERG mooi Nathaly! Helemaal jouw stijl en met zoveel zorg gemaakt, echt petje af hoor!

Alina zei

prachtig geworden, Nathaly, zo veel te zien! Ik ben helemaal weg van de tags, stuk voor stuk geweldig!
Toevallig heb ik hetzelfde papier en stempel set op mijn tafel, ik hoop morgen een kaartje te laten zien!

Christa zei

Hoi Nathaly , wat is dit een prachtige naaidoos !! Heerlijk die romantische uitstraling en al die leuke frutsels erin. Compliment !! Christa.

Meihsia Liu zei

Wow....Nathaly, this is such a stunning creation! Love all the beautiful embellishments and pretty colors. Gorgeous piece of artwork!.. :)

anita01 zei

Hej kanjer,

Hoe mooi is je kist geworden zeg, enorm boeiend en zo lekker veel erop en eraan, ik hou ervan hoor;o)

Warme groetjes,
Anita

Bernadet zei

wowwww wat geweldig gaaf!!!!!
Echt super gedaan!!!

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nathaly,
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Ik moet zeggen dat jouw creatie ook weer schitterend is. Wat een werk weer, maar ja daar houden wij schijnbaar van. Hoe meer werk hoe leuker zullen we maar zeggen. De doos maar ook de kaartjes zijn zo mooi. Echt een top creatie weer. Ik ben benieuwd naar je volgende creatie. Die zal vast ook weer heel erg mooi zijn.
Groetjes Mirande

gerrie zei

hij si onwijs geworden zeg toppie ...

Marrie zei

Hallo Nathaly,

Wat een geweldige creatie is dit zeg ik vind hem super mooi je heb ook van dat mooie papier gebruikt super gedaan hoor Nathaly en je kaart hier onder vind ik ook al zo geweldig.
Je bloemen zijn super mooi gemaakt ik hou daar wel van ben zelf ook van de bloemen.
Heel leuk gedaan.

Lieve groetjes Marrie

Tineke zei

Hoi Nathaly,

Wat een snoepje van een naaidoos! Heel romantisch, inderdaad. En je labels zijn super geworden! Leuk met die uitgeknipte stempels, dan krijg je meteen wat meer diepte. Je maakt altijd van die mooie dingen....

Groetjes, Tineke

Marga50 zei

Wauwwwww schitterend mooi gemaakt. Helemaal top.!!! Groetjes Marga.

cvanholstein zei

Hey Nathalie,how is life?
zie ik je weer op de Kreadoe?
Woensdag shop ik en donderdag werk ik bij Scrapdelight.Leuk als we weer even kunnen dollen :)
Mooi naaidoosje heb je gepimpt, jij kan ALLES! :D
xxx, C

Sandra zei

WOW Nathalie ...wat gaaaaaf ! schitterend !

Unknown zei

This so unique!! The datails you have added are lovely!!!

Marlies zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marlies zei

In één woord.... Schitterend!
Toen ik de doos en inhoud zag, was ik op slag verliefd erop.
Wat een prachtig werkstuk. Echt helemaal mijn stijl.

Groetjes, Marlies